PEAKS- פסגת התוצר!
איזה סיכום מדהים למסע שעשינו ביחד!!!
מהטלפון הראשון, אהבתי את הסקרנות שלך, יכולת התשאול, ההגדרה,
והאחיזה הבוטחת שבה הובלת את התהליך!…
3 היצירות שנתת לי לבחור היו בינלאומיות ממש!
פאנל המומחים [ מהשורה הראשונה במשק…] שהושבתי לבחור-
החמיאו קודם כל- לך!
אני אוהבת ומחוברת ללוגו הנבחר,
מהרגע הראשון, ועד ליצירה הסופית- המלוטשת!!!
היה לי עונג אמיתי לעבוד איתך
ואשמח להמשיך לעבוד, על החברה הזו, ועל החברות שבצנרת…!!!
תמשיכי לעשות חיל!