PEAKS- פסגת התוצר!

איזה סיכום מדהים למסע שעשינו ביחד!!!

מהטלפון הראשון, אהבתי את הסקרנות שלך, יכולת התשאול, ההגדרה,

והאחיזה הבוטחת שבה הובלת את התהליך!…

3 היצירות שנתת לי לבחור היו בינלאומיות ממש!

פאנל המומחים [ מהשורה הראשונה במשק…] שהושבתי לבחור-

החמיאו קודם כל- לך!

אני אוהבת ומחוברת ללוגו הנבחר,

מהרגע הראשון, ועד ליצירה הסופית- המלוטשת!!!

היה לי עונג אמיתי לעבוד איתך

ואשמח להמשיך לעבוד, על החברה הזו, ועל החברות שבצנרת…!!!

תמשיכי לעשות חיל!